clic.

kunde: Clic, hifi-møbler forhandler. 

udfordring: At skabe et brugercentreret digitalt koncept, som overskueliggør de mange kombinationer, og giver kunden mulighed for at  opleve deres produkter og sammensætte individuelle løsninger.

løsning: Clic of Choice, en konfigurator med to brugerrejser. En til dem som mangler inspiration samt en målrettet imod at skulle designe sit eget møbel fra bunden. Inspirationssiden består af allerede eksisterende designkombinationer med mulighed for et startpunkt ved konfiguration. For at støtte brugeren i brugerrejsen, er der tilføjet automatisk chatfunktion samt FAQ.

 

rolle: Researcher, prototyping, digital designer, brugertester.

metoder: Research Questions,  Propelling Questions, Hello Future, UX konkurrentanalyse, BMC Value Proposition Canvas, Survey, Kvalitativ Interview, Persona, Can-if-map, Prototyping Low-fidelity, Medium-fidelity, Think Aloud test.

værktøj: SurveyXact, Figma, Photoshop, Illustrator, After Effects, Rhino 3D.